Co umieścić na gadżecie reklamowym?

 

Kwestią sporną przez nieustająco jest to, co powinno się wyszukać na gadżecie reklamowym. Czy całkiem dobrze zamieścić tam samo logo firmy, czy też dane kontaktowe, a może raport działalności. Tutaj nie ma jednej, sztywnej zasady. Jest jednakże miejsce na indywidualną interpretację. Na przykład kamizelki odblaskowe z logo rządzą się innymi prawami niż kubki czy długopisy. Na każdym z takowych gadżetów posiadamy sposobność zamieszczenia mniejszej albo większej ilości treści.

Tam, gdzie jest niedużo miejsca i gdzie trzeba się maksymalnie streszczać, najlepsze efekty daje umieszczenie samego logo i adresu strony internetowej. To jest dzisiaj najpopularniejszy metodę. Z tym że zdaje egzamin gdy strona posiada w miarę prostą do zapamiętania domenę, gdy jest ona trudna, to ilość wejść na stronę z takiego gadżetu będzie znacznie mniejsza. Tanie długopisy reklamowe powinny posiadać więc nadrukowane logo i adres strony w taki metodę, aby te szczegóły zostały widoczne. Jeżeli już zamieścimy tak szczegółowy raport firmy małym drukiem, numer telefonu i dane kontaktowe, to niedużo prawdopodobne jest to, że ktoś z tego w ogóle skorzysta i zacznie dzwonić. Na stronę natomiast ma możliwość wejść bardzo dużo ludzi, którzy będą zainteresowani tym, co reklamujemy. Jeżeli logo przykuwa wzrok i jest w miarę ciekawe, a domena chwytliwa, to Ci choćby z ciekawości zajrzą do niej i sprawdzą, co reprezentuje. O ile jednak produkujemy brelok z logo, to niczego oprócz logo i stroną nie powinno się tam umieszczać. Przesycenie informacjami przenigdy nie przynosi dobrego rezultatu.

Więcej tutaj: tanie kubki z logo.

Jeden komentarz

Dodaj komentarz