Prowadzenie bloga o marketingu

Nie można powiedzieć, jakiej tematyce poświęca się internetowe blogi internetowe, bo zakres tematyczny jest tutaj bardzo dowolny. Są takie blogi internetowe, które nie mają określonej tematyki i ich autorzy dotykają wielu różnorakich tematów. To tak zwane blogi o wszystkim i o niczym.

Nie brakuje w internecie również takich blogów, gdzie tematyka kręci się tylko wokół jednego zagadnienia. Takim sposobem powstaje blog o marketingu, o czytaniu książek czy podróżowaniu. W blogach, które nakierowane są na jeden główny temat, nie różni się się od niego. Nie zdarza się, by bloger, który poświęca swój blog na to, aby ukazywać na nim Marketingowe Czary Mary, umieszczał na nim nagle wpis o tym, jak przygotowuje się babkę na święta wielkanocne. Wpis na ten temat może się znaleźć, niemniej jednak na blogu internetowym o tematyce kulinarnej albo tam, gdzie pisze się na blogu o wszystkim. Blogi internetowe tematyczne są świetne, bo osoby zainteresowane określoną tematyką, mogą poszukiwać tutaj informacji, wiedzy i inspiracji. Oczywiście nie zawsze jest tak, że blog internetowy jest prowadzony przez osobę, która się pod nim podpisuje. Zdarza się, że wpisy na blogi redagowane są przez profesjonalistów. To oni zajmują się wtedy poznaniem danej tematyki i opracowaniem wpisu na danego bloga. Zwyczajny użytkownik, który odwiedza blog internetowy marketingowe-czary-mary.pl czy każdy inny, na którym teksty pisze wynajęta do tego celu osoba, nie jest w stanie się zorientować, że tekst nie jest autorstwa osoby, którą określa się jako blogera czy właściciela bloga. Takie sytuacje zdarzają się dzisiaj w bardzo wielu przypadkach.
Źródło informacji: Blog o marketingu.