Reklama własnego bloga

 

Codziennie podczas oglądania telewizji stajemy się odbiorcami setek reklam, które są emitowane przez każdą stację telewizyjną. Taka kampania reklamowa jest bardzo wnikliwie zaplanowana, gdyż koszty powiązane z emisją spotu w telewizji są priorytetowo wysokie. Nie mniej jednakże, spoty reklamowe emitowane w telewizji przykuwają naszą uwagę o kilka bardziej, aniżeli standardowe banery reklamowe on-line. Dlaczego? Bowiem przeglądając internet, w ogromnej liczbie przypadków pragniemy dotrzeć do konkretnych informacji, w czym przeszkadzają nam wszechobecne reklamy. Znakomita większość z nas widząc przeciętną reklamę on-line, zwyczajnie zamyka ją bez zastanowienia, wręcz nie poświęcając sugestie na przededukowanie jej informacji.

Sprawa wygląda zgoła przeciwnie w sytuacji reklam telewizyjnych. Między innymi, reklam emitowanych na dokładnie sprecyzowanej stacji telewizyjnej nie możemy ominąć, przyspieszyć czy wyłączyć. Rzecz jasna, możemy przerobić oglądaną stację, jednakże jeśli czekamy na początek jakiegoś filmu lub skryptu, będziemy musieli poczekać na koniec bloku reklamowego. W chwili obecnej dlatego, ciekawie skonstruowany spot reklamowy ma możliwość zostać zapamiętany przez odbiorcę reklamy. Przykładem mogą być tutaj dwie postacie z kampanii reklamowych: postać Henia z reklam hipermarketów TESCO, a też miś ze słynnej sieci komórkowej ,,Plush”. Obydwie postacie były stworzone w sposób, który ma dobrowolnie zaciekawić odbiorcę, na zasadzie komizmu oraz zabaw językowych. Zerwanie ze schematem w sytuacji reklam ma możliwość przynieść zarówno lepsze przyjęcie naszej kampanii reklamowe, jak i wzrost zainteresowania naszą marką.

Źródło informacji: http://praktyczna-wiedza.pl/.

Dodaj komentarz